Frank en Judith op reis

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij onsbevinden en waar we zijngeweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Frank en Judith

Sandy

Eej Lois en Clark..

Have fun! En wat leuk dat ik zo een beeje mee mag genieten..

Liefs San

Remon

Hey Judith,

Echt super gaaf dat jullie deze trip gaan maken! We hebben het er al vaak over gehad, maar het blijft gewoon super cool. Uiteraard ben ik wel een beetje jaloers op jullie. Mijn vijf weekjes vallen namelijk helemaal in het niet bij jullie 4 maanden ;)

Nogmaals een fijne trip en ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's!

Remon

Tom

Hey,

Zijn jullie nou nog niet weg? :P

Kees Schog

Hé Frank en Judith, bedankt voor de link naar deze reissite. Ik ga jullie avontuur zeker volgen, en ja..... ook ik ben best een klein beetje jaloers ;-)
Geniet van alles en vooral elkaar. Heel veel plezier !!!

Groeten van KC

Alexander

Kan niet wachten op jullie verhaaltjes hihi :-P

Heel veel plezier en geniet ervan!!

Helma

Hey Frank en Judith. Alles al ingepakt? Het vertrek komt nu toch echt serieus dicht bij. Dat moet toch een supergevoel zijn. We zijn echt niet jaloers hoor... Wij wensen jullie een goede reis, heel veel plezier, geniet er lekker van! Natuurlijk zie je ons sowieso woensdag nog op Schiphol met dat spandoek ;-)
groetjes, Barry, Helma en een dikke knuffel van Lynn en Levi

Annemarie

Hoi Frank en Judith,
Heeeeeel veel plezier, leave work behind en geniet van alles om je heen en vooral van elkaar!!

Groet,
Annemarie

Robert-Jan

Hee Gijs en Juud! Heel veel plezier, doe voorzichtig en ik ga jullie avonturen wel lezen! Groetjes.

Mariska, Job en Jo-Annes

We lezen net het briefje. We hadden jullie graag de hand gedrukt. Veel plezier, geniet ervan. Wij zullen de boel in de gaten houden!

bert en ria

Lieve frank en Judith.
De eerste 2 vluchten zitten erop. Nu alleen jullie bagage nog. Jammer hoor, maar dit komt vast goed.
Anders moeten we toch nog naar Australie komen!!!!
Liefs van ons. Bert en Ria

Monica van de Rafelaar

Die koffers komt me bekend voor, vlgs mij is vaker een probleem in Londen. Maar gelukkig zijn jullie er en hebben jullie de eerste Highlights kunnen zien. Geniet er maar lekker van, groetjes Monica

Foekje

Hej Frank en Judith heel veel plezier.
Zal regelmatig ff kijken wat jullie aan het uitspoken zijn.

Groetjes Foekje

Elly

Wat een verhaal en zo jullie schrijven het zit soms mee of tegen.
Geniet nog maar verder van alles, wij genieten van jullie verhalen, heel leuk om alles te lezen.
Groet
Rinus en Elly