Frank en Judith op reis

Weer thuis...

Zo na vier maanden zit het er op... Afgelopen zaterdag zijn we na een lange vlucht weer in Nederland aangekomen. Wel even wennen hoor die lage temperaturen! We hebben echt een fantastische reis gemaakt en kijken terug op een hele mooie ervaring! De 6 landen die we bezocht hebben waren heel verschillend en daardoor een goede combinatie. Azië was nieuw voor ons en is heel goed bevallen. Australië en Nieuw-Zeeland blijven mooie landen en zijn groot genoeg om nog eens te bezoeken... Het weekje Fiji tussendoor en de laatste week op Kapas eiland waren heerlijk om even bij te tanken. We hebben de site met veel plezier bijgehouden en vonden het erg leuk om jullie reacties te lezen. Als we internet hadden keken we altijd eerst even of er nog nieuwe reacties waren! De statistieken van onze reis op een rij: Reisduur: 4 maanden, oftewel 17,5 week, of 123 dagen Bezochte landen: 6 Vluchten: 17 Vlieguren: 65,5 uur Aantal keer op een luchthaven: 29 Aantal verschillende luchthavens: 14 Km door de lucht: 48986 Immigratieformulieren: 10 Stempels in paspoort: 18 Taxi's / shuttlebusjes: 51 Fietstaxi's: 2 Busritten: 12 Treinritten: 8 Boottochten: 10 Hotels: 22 Campings: 48 Kilometers met camper: 9472 km Aantal keer getankt: 23 Flessen zonnebrand: 5 Hoogste temperatuur 42 graden Laagste temperatuur 6 graden Foto's: +/- 7000 (we hebben dus nog wat te doen...) Wie weet tot een volgende reis... Frank & Judith

Annemarie

Hoi!
... en wat is het voorbij gevlogen! Maar, zo'n schitterende reis blijft natuurlijk wel effe hangen.
Nog even "terug op aarde" komen, geniet ook daar nog even van!

Welkom thuis!

Groet, Annemarie

Ad van Sprundel

welkom thuis en ik hoop dat het werken over een tijdje ook weer meevalt

Elly schrijft

Hallo Frank en Judith,
Geniet nog maar van jullie laatste vrije dagen. Die dagen zullen wel nodig zijn om weer aan de gewone dingen hier te wennen. Ook weer wel lekker om thuis te zijn denk ik .
Groeten Rinus en Elly

Monica van de Rafelaar

Hallo Judith en Frank,

Welkom terug in Nederland. Wat een reis: 50.000km door de lucht, 10.000 over land en 7.000 foto's, dat moet wel een hele mooie herinnering zijn! Groetjes Monica.

Wies en Lia

Hoi Frank en Judith, welkom thuis in ons mooie Zeeland.
Wat een schitterende tijd om op terug te zien.
Geniet nog even na.

groeten

André

Eindelijk eens wat statistieken!! Daar word ik altijd blij van.

Welkom terug en tot snel.