Frank en Judith op reis

De reis is begonnen...

Hier is dan ons eerste bericht vanuit Singapore. Allereerst iedereen bedankt voor de berichtjes!

Woensdag zijn we 's middags naar Schiphol gebracht. Het inchecken ging best vlot en na afscheid te hebben genomen zijn we door de douane gegaan. We zouden om 19.30 uur naar Londen vliegen om dan om 21.30 uur door te vliegen naar Singapore. De vlucht naar Londen had bijna een uur vertraging. Hierdoor hadden we maar heel weinig tijd om over te stappen. Als je dan op London Heathrow van terminal 5 naar 3 moet ben je best even bezig. Eenmaal terminal 3 zagen we op het scherm bij onze vlucht 'gate closing' staan... Nou, dan blijkt dat we allebei hard kunnen rennen over de luchthaven... Gelukkig waren we net op tijd en mochten we nog mee.
Het stuk van Londen naar Singapore hebben we voor het eerst in een Airbus A380 gevlogen, wat is dat een enorm vliegtuig! Het ziet er allemaal keurig uit en verder was het prima verzorgd. We hadden met z'n tweeen drie stoelen naast elkaar dus dat was heerlijk. De vlucht ging goed en we hebben zelfs best redelijk kunnen slapen.
Aangekomen in Singapore blijkt bij de bagageband dat onze tassen helaas nog in Londen zijn. In het kantoortje Lost & Found moeten we een formulier invullen en krijgen we allebei een tasje met een shirt, korte broek en wat toiletartikelen. Bovendien krijgen we ook nog eens $100 ,- pp, dus prima geregeld.
De tassen zijn vanmorgen aangekomen en netjes in ons hostel bezorgd. Toch lekker om je eigen schone kleren aan te kunnen doen

Ons hostel Hangout at Mt Emily is keurig, de kamer is schoon, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is goed ook al is macaroni met fou yong hai-saus wel bijzonder (er is ook brood hoor) ... we zijn volgens de receptie geupgrade naar een tweepersoonskamer met kingsize bed... Frank zijn benen steken nog een eind uit bed, dus we weten niet hoe dat was geweest in een gewoon bed.

Vandaag hebben we lekker toeristisch een tour door de stad gedaan met zo'n hop on-hop of bus. Helaas regende het wel bijna de hele dag, maar dat mag de pret niet drukken. De regenhoes rond die rugtas is dus wel fijn Patriek en Esther...
We hebben veel gezien zoals Chinatown en Little India en natuurlijk al lekker nasi gegeten vanmiddag. We hebben alvast wat foto's geplaatst.

Zo nog eens opfrissen, wat eten en op tijd naar bed....
Morgen nog een halve dag hier, eens kijken naar de shoppingmalls, dan vliegen we om 18.35 uur door naar Bali.

Tot de volgende keer!

Liefs van ons

Menno

Hoi Frank en Judith,
Gaaf om te lezen zeg, wat krijg je dan zin om op pad te gaan! relaxed dat jullie tassen alsnog zijn aangekomen.
Veel plezier in Bali! (duiken he als het kan daar!)

Ad van Sprundel

ik ben al een tijdje in deze wondere wereld aan het speuren geweest hoe ik een reactie moet geven; gevonden. Ik wens jullie heel veel reisplezier en ik hoop dat jullie heel veel mooie en interessante belevenissen hebben.

Ad

fam de Smit

kijk,net weg en al het een en ander meegemaakt! Veel plezier en geniet ervan!!!

Rob en Margreet

We hebben net uit de dierenatlas gelezen, leuk! Fen vroeg zich af of een aap groter zou zijn dan jij Frank... Veel plezier op Bali ennne maak een keer gebruik van do you want massage! Liefs van ons!

Leen en Mieke

Wat leuk toch dat we jullie zo kunnen volgen en meebeleven, jullie zien er al helemaal "vakantieachtig uit!"We kijken vol spanning uit naar wordt vervolgd!
Heel veel liefs en dikke kus van ons!!!!!

Rinus en Elly

Het klinkt allemaal heel leuk en spannend, gaaf om de berichten te lezen

Groet R en E

Jo-Annes & Mariska

Fijn om te lezen dat het jullie goed gaat! Ook leuk om de foto's te zien. Veel plezier!

fam Bosschaart

Ha Frank en Judith,

klinkt allemaal erg goed, we zijn benieuwd naar de andere verhalen. Geniet ervan!

groetjes

Andrea

Hey Frank & Juud,
Leuk om jullie eerste reisverhaal te lezen en ook om de foto's vanuit Singapore te zien (zeker die ene). Ik zou zo weer terug willen. Nu lekker genieten op Bali!

De Coentjes

Hè Frank en Judith,

Lekker zeg, jullie zijn weer op reis! Heel veel plezier en geniet ervan!
Leuk om jullie zo te volgen.

X Jordy, Luca en Nicole

Els

Hoi, en wat vinden jullie van Signapore. Maar daar hebben we het later over. Wel een beetje jaloers hoor. Tot een volgend bericht.

M&M

Mooi om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Veel plezier!